مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین

ساخت وبلاگ

اگر مجرمان بدانند قرار است تمام مدت از آنها فیلم گرفته شود، احتمال کمتری دارد که در منطقه مرتکب جنایت شوند. به نظر می‌رسد که فعالیت‌های بی‌وجدانه مانند دزدی از مغازه دکل دوربین، زمانی که در مقابل احتمال زندانی شدن قرار می‌گیرند، ارزشش را ندارند.

وجود دوربین در مکان های عمومی باعث می شود مردم احساس امنیت کنند. اگر مردم بدانند که در اطراف آنها دوربین وجود دارد، به احتمال زیاد کار احمقانه ای انجام نمی دهند. مردم با آگاهی از اینکه یک سارق یا مهاجم بالقوه با حضور دوربین از بین می‌رود احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

دوربین‌ها، از طریق تجزیه و تحلیل ویدیویی، اکنون این توانایی را دارند که برای آشکار کردن هویت شخصی، بزرگنمایی کنند که در صورت استفاده صحیح می‌تواند برای پیشگیری از جرم مفید باشد. جنایتکار را می توان به سرعت دستگیر کرد. به خصوص در موارد آدم ربایی، یک ویدیو راه بسیار خوبی برای ردیابی سریع یک فرد و شاید جلوگیری از مرگ خواهد بود!

رشد نرم افزارهای تشخیص چهره و تحلیلی، بینش پیش بینی بسیار بیشتری را در مورد رفتار مجرمانه و گزارش دقیق تری امکان پذیر می کند.

معایب دوربین های مدار بسته در اماکن عمومی

این نقض آزادی های مدنی شماست. چرا از افراد بی گناه که در مکان های عمومی هیچ کار جنایی انجام نمی دهند فیلم بگیرید؟ بعد، آنها pu خواهند بود

قرار دادن آنها در توالت های عمومی

بنجامین فرانکلین: "کسانی که آزادی را به خاطر امنیت رها می کنند، لایق هیچ کدام نیستند." دوربین در همه جا بازدارنده نیست زیرا تنها چیزی که نیاز است یک ماسک است. این به دولت ها این امکان را می دهد که ما را تماشا کنند، که ممکن است اکنون مهم نباشد، اما در دستان اشتباه، می تواند فاجعه بار باشد. ما در حین زندگی سزاوار تماشای ما نیستیم.

 

مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین...
ما را در سایت مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین دنبال می کنید

برچسب : دکل دوربین,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azezhendrahssaz02 بازدید : 73 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 23:48

تحلیلی در سال 2009 توسط دانشگاه نورث ایسترن و دانشگاه کمبریج، به نام «دوربین مداربسته منطقه عمومی و پیشگیری از جرم: مرور سیستماتیک و متاآنالیز به روز شده»،دکل دوربین  44 مطالعه مختلف را بررسی کرد که به طور جمعی مناطقی از بریتانیا تا شهرهای ایالات متحده مانند سینسیناتی و نیویورک. این گزارش به این نتیجه رسید که:

سیستم‌های نظارت دوربین مداربسته در پارکینگ‌ها و مجتمع‌ها بیشترین تأثیر را داشتند، جایی که استفاده از آنها منجر به کاهش 51 درصدی جرم و جنایت شد.

مناطق دوربین مدار بسته حمل و نقل عمومی با کاهش 23 درصدی جرایم روبرو شده اند

سیستم‌های دوربین مداربسته در فضاها و مکان‌های عمومی کمترین اثربخشی را داشتند و در مجموع جرایم فقط ۷ درصد کاهش یافت.

هنوز تحقیقات زیادی برای تعیین اثربخشی دوربین های مدار بسته در پیشگیری از جرم و جنایت قبل از نتیجه گیری وجود دارد. با این حال، ما می دانیم که دوربین مداربسته نقش مهمی در برخی از جرایم با سابقه داشته است.

در وبلاگ قبلی ما به اهمیت پوشش دوربین های مداربسته برای شورش های جام ونکوور استنلی اشاره کردم - صدها نفر خود را تسلیم کردند زیرا در ویدیو ضبط شده بودند. دوربین‌های مدار بسته در مجموعه یارد نیروی دریایی آمریکا، مرد مسلح آرون الکسیس را در جریان تیراندازی‌اش دستگیر کردند و دوربین‌های مداربسته نقش مهمی در شناسایی بمب‌افکن‌های ماراتن بوستون داشت.

نیروهای پلیس به طور معمول پس از جنایات به دنبال ضبط دوربین های مداربسته هستند. علاوه بر این دوربین مداربسته نقش مهمی در ردیابی حرکات مظنونان یا قربانیان داشته است و به طور گسترده توسط افسران ضد تروریسم به عنوان ابزاری اساسی در ردیابی مظنونان تروریستی در نظر گرفته می شود.

کاربردهای عمده دوربین مدار بسته تجاری:

مانیتورینگ دوربین مدار بسته صنعتی

فرآیندهای صنعتی که تحت شرایط خطرناکی برای فعالیت افراد انجام می شود، امروزه اغلب توسط دوربین مدار بسته نظارت می شود. اینها عمدتاً فرآیندهایی در صنایع شیمیایی، فضای داخلی راکتورها یا تأسیسات تولید سوخت هسته ای هستند. دوربین‌های ویژه برای برخی از این اهداف شامل دوربین‌های اسکن خط و دوربین‌های ترموگرافی هستند که به اپراتورها اجازه می‌دهند دمای فرآیندها را اندازه‌گیری کنند.

مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین...
ما را در سایت مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین دنبال می کنید

برچسب : دکل دوربین,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azezhendrahssaz02 بازدید : 83 تاريخ : دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت: 1:30

آیا دوربین های گنبدی می چرخند؟ یکی از بهترین ویژگی هایی که دوربین های Dome ارائه می دهند، پوشش 360 درجه ای است که ارائه می دهند. آنها در واقع می چرخند دکل دوربین، هنگام انجام این کار هنگام کار در یک نصب خاص، صدای بسیار کمی ایجاد می کنند و به مالکان این امکان را می دهند که بیش از یک بخش مانند راهروهای متعدد، اتاق های بزرگتر و موارد دیگر را پوشش دهند. این دوربین‌ها برای چرخش طراحی شده‌اند و گاهی اوقات دارای یک لنز زوم موتوری هستند که می‌تواند روی جنبه‌های خاصی از محیط خود فوکوس کند و زمانی که با یک لنز با زاویه دید عریض نصب می‌شود، می‌تواند موثر باشد.

مزیت دوربین های گنبدی چیست؟

مزایای استفاده از چنین دوربینی هنگام در نظر گرفتن دوربین های گنبدی کاملاً ساده است. همانطور که در بالا ذکر شد، این فواید را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

دوربین‌های Dome می‌توانند دارای نمای بیرونی مقاوم در برابر خرابی و آب‌وهوا با رتبه‌بندی بر اساس استانداردهای حفاظت از نفوذ باشند. همانطور که گفته شد، این دوربین ها در هنگام برنامه ریزی یک سیستم دوربین امنیتی نیز می توانند در فضاهای تنگ موثر باشند و در عین حال دید وسیعی را ارائه دهند. با این حال، بهترین حالت عدم تغییر اندازه در هنگام جستجوی دوربین‌های گنبدی با ویژگی‌هایی مانند مادون قرمز، وضوح بالا، زاویه باز و موارد دیگر است.

آیا دوربین های Dome دارای صدا هستند؟

صدا یک ویژگی است که به هر دوربین بستگی دارد. آنها کاملاً قادر به ارائه صدا در طراحی مدرن هستند، اما این ویژگی مورد تقاضا نیست. دلیل آن به دلیل مسئولیت و مسائل حقوقی است که ذاتاً با گنجاندن صدا همراه است.

نکاتی که قبل از خرید دوربین امنیتی در سال 2022 باید بدانید

با نوآوری های فراوان در بازار، دوربین های امنیتی با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت هستند. به طوری که 770 میلیون در منازل و مشاغل در سراسر جهان اجرا شده است. دوربین‌های امنیتی A1 بسیاری از این دستگاه‌ها را در سرتاسر منطقه دالاس فورت ورث نصب کرده است و کمک‌های طراحی سیستم دوربین امنیتی ما را به مشتریان متعددی در سراسر جهان ارائه کرده است. با هر کدام، ما چندین دوربین پیشرفته و پیچیده با ویژگی‌های مدرن از نظر فن‌آوری ایجاد کرده‌ایم که قبلاً مانند امروز دیده نشده بود. در زیر، دوربین‌های امنیتی A1 چندین گزینه را که در سال گذشته اجرا کرده‌ایم و در حال حاضر در کاتالوگ خود ارائه کرده‌ایم، ارائه می‌کند.

 

مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین...
ما را در سایت مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین دنبال می کنید

برچسب : دکل دوربین,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azezhendrahssaz02 بازدید : 83 تاريخ : شنبه 7 آبان 1401 ساعت: 1:03

در حالی که Ubiquiti یک شرکت آمریکایی است، بسیاری از محصولات خود را در چین تولید می کند. در حالی که 100٪ در کل نیست، اما نمی توان تضمین کرد  دکل دوربین که این تولید کننده محبوب دوربین های امنیتی ساخت آمریکا است.

کارخانه های تولید تراشه در ایالات متحده ساخته می شوند

تگزاس، آریزونا و غیره به طور گسترده ای به عنوان مکان های عالی برای تولید مارک های دوربین های امنیتی شناخته می شوند. به عنوان مثال، تگزاس شاهد توسعه کارخانه های تولید تراشه در آستین و تایلر است. در آریزونا، یک کارخانه نیمه هادی در شمال Pheonix در حال برنامه ریزی است که مطمئناً سایر سازندگان سخت افزار پیشرفته را جذب می کند و برندهای محبوب دوربین های امنیتی را به نفع خود می برد.

آیا دوربین های امنیتی ساخت اروپا هستند؟

همانطور که در لیست بزرگ بالا نشان داده شده است، بسیاری از دوربین های امنیتی غیر چینی خود را از اروپا نشان می دهند. دو برند بسیار محبوب دوربین های امنیتی اروپایی که در اروپا و به طور خاص آلمان یافت می شوند، بوش و موبوتیکس هستند.

به اندازه کافی خنده دار است، در حالی که بسیاری از برندهای دوربین های امنیتی چین را برای تولید دستگاه های خود انتخاب می کنند، بوش ایالات متحده را برای تولید دستگاه های خود انتخاب می کند. به طور خاص، در کارولینای شمالی، بوش مسئول برخی از موثرترین دوربین های امنیتی آمریکایی در بازار بوده است. این شرکت نیز در مورد آن خجالتی نیست، همچنین محصولات خود را در اروپا و سایر نقاط آمریکای شمالی تولید می کند.

Mobotix مسیر متفاوتی را به عنوان نمونه انحصاری تر به اروپا و آلمان در پیش گرفته است. Mobotix که مسئول برخی از پیشرفته ترین دوربین های امنیتی غیر چینی در جهان است، بسیاری از برند دوربین های IP خود را در کشور خود آلمان تولید می کند. نه تنها این، بلکه تنها از طریق آلمان، این شرکت به یکی از محبوب ترین و موفق ترین برندهای دوربین های امنیتی در جهان تبدیل شده است.

 

مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین...
ما را در سایت مروری بر دانشنامه مفید دکل دوربین دنبال می کنید

برچسب : دکل دوربین,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azezhendrahssaz02 بازدید : 83 تاريخ : يکشنبه 1 آبان 1401 ساعت: 19:37